Subject: „Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ lõimumis-, sh kohanemisvaldkonna juhtrühma koosseisu ülevaatamine
From: "Melissa Anson" <[email-masked]>
To: "Melissa Anson" <[email-masked]>
Cc: "Eda Silberg" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 May 2024 15:07:53 +0300

Tere!

Seoses sellega, et viimane lõimumis-, sh kohanemisvaldkonna juhtrühma
koosseisu kinnitamine toimus 2023. a alguses,  algatan infokorje praeguste
juhtrühma liikmete kinnitamiseks ja/või asendamiseks. Mitmetest asutustest
on inimesed vahepeal lahkunud või lähiajal lahkumas, seega palun andke
enda asutusala raames teada, kes saab olema edaspidi juhtrühma koosseisus.

Kogutud andmete põhjal algatan suvisel perioodil käskkirja muutmise, et
kinnitada ajakohane koosseis.

Ootan teiepoolset sisendit kuni 17. maini.

Melissa Anson

Arendusnõunik

Strateegia- ja innovatsiooniosakond

Kultuuriministeerium

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Suur-Karja 23 | 15076 Tallinn | Eesti

+372 628 2222| [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www.kul.ee
<http://www.kul.ee/>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.